Kämpa till jul!

I dag drar min nya kurs igång. Det är en seriös uppsatskurs. Alla kurser är väl mer eller mindre seriösa, men...de som bränner mest i magtrakten är de som räknas mest. Och en här bränner i magtrakten som bara fasiken! Samarin, Alvedon och Dimor - here I come!

Jag har sjukt mycket att göra fram till jul. Jag får ännu mer magknip när jag tänker på det, emn jag vet ju att det bara finns en lösning på problemet -jobbajobbajobba! Synd att jag verkligen inte känner för det, egentligen, men eftersom det bränner som fasiken, så kommer nog min självbevarelsedrift att hålla mig på rätt sida av min deadline....

Dock borde jag har hunnit dra ihop en arbetsplan samt läst en viktig bok vid det här laget, men jag har inte hunnit/inte orkat/inte prioriterat det hittills... Får väl försöka få ihop något under dagen... *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0