Lista över favoritbloggar!

Jag har massor att göra i dag och jag måste göra det på otroligt kort tid, egentoligen. Därför tänkte jag att jag skulle behöva lite avslappning - jag har satt ihop en lista på mina favoritbloggar! Fast jag har skippat den inbördes ordningen, så egentligen är det ingen lista utan en uppräkning... 'Uppräkning Topp 5'? Skit samma, här kommer den i alla fall!

Sura, gråa höstdagar är det alldeles ypperligt att sysselsätta sig med;

- Tjuvlyssnat! Älskar den för att den visar att världen är fylld av korkade människor, att jag faktiskt inte är så dum som jag tror! Den ger mig även självinsikten att jag förmodligen låter exakt likadan i meningar ryckta från sitt sammanhang.

- Konsumbloggen! Jag har jobbat inom serverings-serviceyrken. Jag känner igen mig! ...och återigen bevisas det att världen är full av idioter!

- Tjejer på Stureplan! Jag älskar skvaller! Även om det inte rör någon jag känner!

- Tingsnotarien i Obygden!
Underbart! Vilket helvete den stackaren har... Får mig att rysa inför min examen, då jag eventuellt komemr att utsättas för något liknande.... Dessutom formulerad på ett sätt som får mig att bitvis kikna av skratt!

- Deckarmamma! Jag gillar Camilla Läckberg! Hennes böcker är bra och hon verkar sympatisk. Det räcker för mig!


Så, det kanske kan dra bort någon timme eller två från alla som känner att ens arbetsbelastning kryper över ens öron!





Kommentarer
Postat av: sandra

du borde lägga til mig!!! =)

2006-11-23 @ 11:37:13
URL: http://ollikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0