Tussilago i november!

Okej, jag gillar att det inte är så kallt och fuktigt nu i november som det brukar vara.... Men det finns ju faktiskt gränser! Aftonbladet rapportrar om att tussilago har hittats i Stockholmsområdet! I NOVEMBER! Växthuseffekten är skyldig, det är jag helt övertygad om! Nästan så att man blir mörkrädd.... Tänkte skriva hur underbart det är att solen lyser och himlen är blå, men nu vet jag inte alls om jag tycker det.... För jag föredrar nog att det är kallt, dimmigt och jävligt i november, om det betyder att naturen mår som den skall!

Kommentarer
Postat av: Sunshine

usch ja, jag håller med. :(
Nu måste snön komma snart.

2006-11-28 @ 15:47:41
URL: http://thwarty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0