Utmanad!

Antog en utmaning från Nicole. Nu skall jag slå fast hur det egentligen ligger till med mitt liv....


1. Är jag nöjd med min ålder?  Mjae, jo det är jag, fast att jag snart räknas tillhöra den yngre medelåldern enligt SCB....
2. Är jag nöjd med mitt utseende? Jodå, jag ser rätt bra ut, men inte i profil...
3. Är jag nöjd med min vikt? Nej, jag har gått upp minst fem kilo sen Midsommar, så jag väger mig inte för tillfället....
4. Är jag nöjd med min kropp? Jag har komplex för magen, men jag har snygga tuttar! Och det är verkligen inte helt fel! De har tagit mig långt, de här tuttarna!
5. Är jag nöjd med min utbildning? Jo, när jag är klar så kommer jag att vara det, fast det är klart att jag har fler ämnen jag skulle vilja läsa!
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Jag är student och helt okej sommarjobb, så det funkar!
7. Är jag nöjd med min lön? Nej, CSN täcker inte ens mina grundläggande behov, varje månad som jag vill unna mig något extra, så som betala mina räkningar, så måste jag låna av mina föräldrar...
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Ja, verkligen! Men jag skulle hellre bo ihop med min kille, då skulle jag bli ännu mer nöjd!
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? Det är faktiskt fantastiskt! Det blir dessutom bara bättre och bättre med åren! Tänk vad nästan tio års träning kan göra....
10. Är jag nöjd med mitt boende? Det är okej, korridoren är okej, men en egen lägenhet vore väl inte helt fel!
11. Är jag nöjd med mina kompisar? De är de bästa! I alla fall några av dem!
12. Är jag nöjd med min bilsituation? Nej, har ingen....
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? Mycket! De är väldigt peppande och kan ta ett aggressivt Spöke när hon behöver rasa av sig! Men visst, de kan driva mig till vansinne ibland...
14. Är jag nöjd med mig själv? Njae, jag har ingen självdiciplin och komplex för min mage! Men förutom det så är jag en fantastisk människa! Underbar på alla sätt och vis!
15 Har jag ett liv? För det mesta mycket till liv, ibland mindre.
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? Faktiskt helt ärligt. Men jag borde varit ärligare om tuttarna, de är mycket snyggare än vad jag sa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0