Äääääntligen klar!

Jag har inte legat en minut på sängen i natt och jag har inte ens somnat en sekund i stolen framför datorn, utan bara jobbat (ehum...nästan i all fall) och nu är jag KLAR! Över en timme innan det skall in! Fasiken, det är ju bästa tiden på flera år! Yeee-ha! Nu skall jag inte börja slappna av och tänka att 'det är ju goooott om tid' och söla och sedan få springa i alla fall - för nu är det inte alls gott om tid, det är bara att åka och lämna in det! Nu på en gång! Tyvärr har det precis börjat regna, men det skiter jag i....!

Lite seg erkänner jag dock att jag är, fast det är bättre nu, det var värre vid sex-sju i morse, då snurrade det lite. Magen är ganska så paj, men inget allför allverligt, just nu känns det som om det är värt det (fråga migom tio år, då den är paj på riktigt!). Mot skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0