Hittat hotellrum!

Tillslut - efter sju sorger och åtta bedrövelser - så har vi äntligen hittat och bokat ett hotellrum i London! Efter massa kartletande, prisräknande och rumstuderande så hittade vi tillslut ett ställe som vi kunde tänka oss. Visserligen så sade tidigare gästers utlåtande att det var slitet och litet, men det räknande vi med - i alla fall för det priset. Visserligen så tycker vi att det är svinigt dyrt - vi är ju vana vid priser som i Sydostasien (där man kan får väldigt frächa, trevliga rum för 3-8 dollar - för två personer!). Menmen, vad är inte en weekend i London?

Men när vi väl hade bestämt oss, så visade det sig att det var fullbokat! Vi gjorde ett snabbt kast och bokade snabbt in oss på ett annat. Fort som fasiken, så att inte det också skulle bli fullbokat! Det ser trevligt ut i alla fall, och är relativt billiga med London-ögon mätt, så vi är nöjda! Och jag kan slappna av, för jag sitrrade onekligen upp mig i går när jag såg hur de billiga rummen bara tickade i väg...stirrade upp mig ordentligt faktiskt, såg hur hela min resbudget skulle gå åt boende och vi skulle få sitta på rummet och äta knäckebröd till varje mål.... Men så blir icke fallet nu! *tjo-ho*


London, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0