HM & La Redoute!

Jag har, trots min ganska så dåliga ekonomi (jag fick ont i magen och svårt att sova när jag räknat ut hur mycket pengar jag gjort av med sen slutet av augusti - men jag har i alla fall shoppat nästan alla julklapparna, man skall vara taksam för det lilla...) shoppat loss på både HM och La Redoute. Egentligen är det mest basgrejor...

Jag fryser som en bäver utan päls i Uppsalas fuktiga höstar och vintrar, så en kofta behövs definitivt (nej, jag vill inte släpa runt på min Helly Hansen-undertröja överallt...). Jag har - sedan minst två år tillbaka - gnällt över att jag behöver lite nya festtoppar. För tillfället har jag en som jag verkligen gillar. En. Det är ytterst obekvämt att gå ut i kläder som man inte trivs i. Så två toppar fick det bli. Och lite mer...men inte alltför onödiga saker!

Åh, jag längtar! Vill ha allt i dag! För vad skall jag ha på mig när jag går ut i kväll? Ja, *suck* jag vet nog precis vad det blir...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0