Koncentrationssvårigheter!

För tillfället svänger jag från 'det-här-är-apsvårt-och-jag-klarar-det-aldrig!!!' till 'vem-som-helst-kan-fixa-det-här-skärp-dig-nu!'. det gör jag alltid under tentor, vare sig det är salstentor eller hemtentor. men mest under hemtentor - under salstentor så brukar jag ha fullt upp med att jag tänka alls, förutom på just det som frågan avser!

Just nu så flaxar tankarna kring allt som inte tillhör tentan... Och jag vill göra allt och lite till för att slippa den! För tillfället klipper jag bort noppror från mina älsklingsyllesockor. Det är noppror överallt och jag kommer att bli tvungen att dammsuga snart. Har sjukt svårt att koncentrera mig! Till och med min mage känner av allvaret! I dag har jag ätit allt från godis, choklad, pasta, vitt bröd, fett...ALLT som min mage brukar kollapsa av i vanliga fall. Det har den inte gjort i dag. Kanske har min plåtmage från mina yngre dagar uppstått? i sådana fall är det inte en dag för sent och den är varmt välkommen tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0