Lyxbekymmer...

- Frukten i min fruktkorg ruttnar. Jag är nog inte så nyttig som jag tror...

- Måste köpa nya BHar, de jag har lyfter inte upp brösten tillräckligt, de ömmar. Nu har jag till och med tagit fram en av mina special-occasion-BHar bara för att jag känna att allt ligger på plats. Kan man få hängbröst annars....?

- Har köpt hem maaaaasor av mat som skall förse mig med energi under det här kommande dygnet då ajg skriver hemtenta. för förmodligen så komemr jag att bli sittandes heeela natten. Synd bara att det är sådant som jag bara lyxar till det med ibland - så som vitt bröd, fylld pasta och godis. Gud, jag kommer att tillbringa mer tid på toaletten än framför tentan......

- Jag är kåt. Och har mens. Ytterst dåligt kombination.

- Jag törs inte räkna ut hur mycket pengar jag har lagt ner på böcker det närmaste året. Det är förmodligen så mycket att det skulle ge mig råd att bjuda min pojkvän på hotellrummet i London över Nyår. Eller bekosta en mindre resa till solen i november.... Jag törs inte räkna efter, men jag fortsätter glatt shoppa böcker, snart kan jag väl bekosta handpenningen på min första lägenhet med hjälp av mina böcker....


Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Sunshine

det nästsista brukar många ggr hända mig *röd*

den sista: fortsätt köp böcker du. Böcker är ett behov som är ytterst viktigt tycker jag! =D

2006-10-01 @ 14:44:04
URL: http://thwarty.blogg.se
Postat av: Lars Anders Johansson

Det luktar så illa när frukten ruttnar också...

Ta

2006-10-01 @ 21:02:07
URL: http://slott.blogg.se
Postat av: Lars Anders Johansson

Jag försöker igen:

Tack för dina uppmuntrande ord i min blogg efter olyckan!

2006-10-01 @ 21:03:45
URL: http://slott.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Sunshine; håller fullständigt med, böcker kan man aldig få nog av! Kombinationen mens och kåthet går fetbort jämt!

Lars Anders; ja,det var tokäckligt att rensa bort frukten! Trots att den låg i en plastpåse... Jag blev bara berörd av din olycka, den var så otäck!

2006-10-02 @ 02:16:08
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0