Segt...

...jag är så jäklans seg! Sitter med en inlämningsuppgift som skall in om några timmar. Jag stirrar mest på skärmen. Irriterande, för jag är övertygad att det inte skulle ta mig många minuter att sy ihop uppgiften! Sedan skulle jag kunna ägna mig åt lite roligare saker, så som internetshopping eller varför inte en tupplur? Helgens eskapader har börjat sätta sina spår, jag är lite öm i kroppen(kan visserligen bero på min vana att sova med armarna ovanför huvudet - jäkligt skönt, men man blir lite stel), sömnen och motionen har fått stå tillbaka under helgen - till förmån för slöande, festande och seeeena nätter. Gäspar i ett just nu, samt fryser lite...

Dessutom har jag ju varit en dålig student den senaste veckan och får mitt straff just nu, när det skulle var så skönt att göra något helt annat, gå och simma, till exempel! Skulle kunna hinna det senare i dag, men då måste jag prioritera bort ett par timmars plugg. Kanske kan packa väskan och se hur det blir...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0