Söndagsbestyr!

I dag är det faktiskt en massa saker som borde göras. Jag har inte skrivit på min hemtenta på hela helgen, vilket i och för sig inte säger något särskilt - i vanliga fall vandrar jag runt som en äggsjuk höna under hela hemtentaperioden och mår illa, vilket resultetar i fucked up dygnsrytm och matvanor. Gör i alla fall allt under sista 1 ½ dygnet, så den här gången har jag gjort en massa andra saker som gör mig glad i stället. Så nu, under det 1 ½ kommande dygnet, ska jag sitta fastlåst vid min dator...

Eller, snart skall jag ut och lufta mig, så att det inte rycker alltför mycket i benen under eftermiddagen, samt införskaffa ordentligt med pluggproviant! Allt jag vill ha skall jag få under den här perioden!  Eller...inte riktigt, inte mer snabbmat, nu har jag ätit så mycket sådant de senaste dagarna (pizza, korv m mos etc), så det får bli mat ajg kan laga själv. Och så kanske lite godis. Får se, köper jag inte godis så kanske jag inte är sugen, men köper jag så vet jag att jag kommer att äta det... Men samtidigt, hur kul är det att äta kokt ägg som plupmat mitt i natten...? (okej, det är faktiskt gott och man slutar skaka så hysteriskt, de är ju alltid något...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0