Vitt vin och vindruvor!

Sov längre än vad jag hade tänkt mig, lite över tre timmar. Vaknade av att telefonen ringde och jag kände mig verkligen helt disorienterad - ingen kolla alls på något! Helt plötsligt var det ju mörkt ute, vad hade hänt? Kände att jag lungt skulle kunna lägga mig och sova fram tills i morgonbitti, men vill ändå ge mig ltie belöning. Så jag kollade på film tillsammans med en kompis, ett glas iskallt vitt vin och en rejäl klase vindruvor. Nu är det dags att sova igen, oah jag får se om jag orkar upp i morgon bitiit. Det är inga obligatoriska moment, men sådant som det kanske skulle vara bra att gå på i alla fall.... Får se hur jag gör, men jag kommer i alla fall att sova som en klubbad säl i natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0