Allergichock mot Lancôme!

Jag är allergisk mot Lancômes ansiktsvatten (ja, det där blåa i genomskinlig flaska, vad fasiken heter det?!)! För tillfället så är min ena kind täckt av tusentals av små, små blåsor! Helt jävla hysteriskt! De syns inte, om man inte tiitar i direkt motljus, men man känner dem! Kinden är skrovlig! Drar man med nageln äver kniden så hörs *pick-pick-pick* när de små blåsorna spricker! Sjukt irriterande! Av två dagars användande av ansiktsvattnet! *pick-pick.pick*!!!

...och i morgon skall vi på en tjusig middag! Vem fasiken kan se elegant ut med tusentals små blåsor över hela kinden?!

Men 25-års firandet var lyckat! Min pojkvän har just somnat i soffan, tittandes på Filip&Fredriks reseprogram, 'Grattis världen'. Sjuk kul, men vi har varit ute rätt så länge i kväll, så jag förstår om han är trött. Själv lagade jag lite mat när vi kom hem (ja, uselt för figuren, kanon mot fyllan...) och kommer förmodligen att må alldeles utmärkt i morgonbitti! Vi har haft kanonkul i kväll, gick ut och åt middag, maten var helt grym! Sedan på klubb med en massa bra musik och nu hemma igen - men mer mat, samt underhållning, Filip&Fredrik!

Och presenten? Ja, en biljett till London över Nyår! Vem skulle inte bli glad över det?

Happy New Year in London 2006!!



Kommentarer
Postat av: julia

ojsan! jag som rpecis hittade en flaska blått ansiktsvatten lancome tonique douceur i badrumsskåpet, och testade det och kände mig supernöjd! :O vi får väl se hur det ser ut imorgon :S

2007-05-14 @ 16:31:44
URL: http://juliejulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0