Allergier på gamla dar?

Har hört att man kan bli allergisk på äldre dar, dvs. när man har blivit vuxen, stämmer det? Blir nämligen så fruktansvärt dålig ibland efter det att jag har ätit. Magsmäror, fastlåst vid toaletten... Mellan 15 min till en timme efter det att jag har ätit så sätter det in, jag blir så sjukt dålig!

Har funderat över gluten- och laktosallergi, för jag har förmodligen ätit i varje fall något av det när jag blir såhär dålig - men alla de gånger som jag vräker i mig bröd, smör, ost, pasta, fil och inte reagerar alls? När jag inte ens får det minsta lilla knip, trots att jag ätit tillräckligt gluten/laktos för att ta livet av en normal allergiker...? Måste nog konsultera en läkare om det här, det kan inte vara normalt...! Skall passa på att kolla om jag är kattallergiker också, för när jag får en ordentlig lägenhet så vill jag gärna ha katt. Skulle vara ett aber om jag visade på allergiska reaktioner!

Jag som älskar både katter, bröd, pasta, mjölk, glass....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0