Bakfull...

Vaknade i morse, förvånansvärt pigg och alert. Gjorde mig i ordning, cyklade till frukostmötet, åt frukost och diskuterade. Tog sedan en fika med några kursare. Började få huvudvärk vid tolvtiden. Gick en sväng på stan, cyklade hem och anlände hem för ca tjugo minuter sedan. För tio minuter sedan svalde jag en Alvedon för att lindra huvudvärken (ja, jag vet att man kan få leverskador...). Drack lite vatten. Hade sedan en diskussion med den Stora PorslinsGuden Ulrik. Min fika kom upp. På något konstigt sätt också, eftersom jag har jävligt ont i strupen. Men det är nästan bra - det tar bort fokusen från huvudvärken.....

Funderar nu intensivt på att gå och köpa pizza, jag tror att det skulle göra mig till en lyckligare människa just nu. *ringer och beställer* Definitivt en lyckligare människa!

Och jag har bokat in mig till att gå ut i kväll - och just nu känner jag bara för att äta min pizza och sedan krypa ner under täcket och stanna där. Inte gå ut alls mer i dag - förutom för att hämta min pizza.... Inte ut och festa! Vill inte! Vill visserligen inte skriva hemtenta heller, men....

Nu skall jag kila och hämta min pizza och hoppas intensivt att den kommer att göra mig till en lyckligare människa. Sedan skall jag fundera lite över mina alkoholvanor. Och eventuellt anordna ett Benjamin Bratt-race i kväll istället för att supa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0