Dagens låt är...

...Mattiskören från Ronja Rövardotter-filmen!

Helt underbar! Jag har älskat den sen jag var liten, de är så passande dagar som man känenr är...ja sådär livsglada att man bar vill skrika! Kanske borde få någon att sjunga den på min begravning, bara som en hyllning till alla mina livsglada dagar...? Det är faktiskt en bra tanke! Tillsammans med 'Länge Leve Livet'? Det vore något! Eller om jag någon gång skulle gifta mig, på bröllopet?

Livsglädje, det är den låten i alla fall! I dag är det för att vi skall fira min pojkväns 25-års dag! Han har inte en aning om vad han skall få i present och det är precis så somd et skall vara! Överraskning är den bästa presenten!


Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0