Dags att sova!

Gud, jag måste ju upp och skriva hemtenta i morgon! Har haft jättekul ute, men jag drack inte speciellt mycket och är nykter nu när jag går och lägger mig, vilket känns väldigt skönt. En av tjejerna som var med blev rätt så full, hon drack bara något glas vin mer än mig, och hon var förvånad över att jag inte blev full. 'Men jag dricker alkohol mycket oftare än vad du gör' sa jag till henne och det höll hon ju med om. Jag hade dock inte lust att upplysa henne om att jag satte i min en halv bag-in-box i gårkväll, det skulle liksom inte göra bilden av min person speciellt ljusare. Så jag knep. I bland är jag smart, även om jag måste tillägga att det faktiskt inte är så speciellt ofta....

Natti natt, världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0