Kaniner på Max!

Efter att ha druckit ett antal öl i sällskap av en av mina bästa vänner, så bestämde vi oss för att dra till Max och äta lite innan det var dags att sova. Frächt och tomt på Max, väldigt trevligt! Vad som däremot inte var så trevligt var den kraftigt berusade mannen som kom in på Max. Han hade jacka, men var helt bar under. Han hade tetra Castilliero Gredos i ena handen och i andra - en kanin! En livs levande kanin i rosa koppel instoppad under jackan!!

Det stackars kaninen hade en bit gurka med sig i jackan, som den fulla mnnen tappade två gånger unde två tre minutrarna som han var framme och försökte presentera sin kanin för mig och min kompis. Sedan gick han. Jag kunde inte låta bli att tänka på att det där kanske var hans hans kanin, som han tänkte ta ut och valla mitt i natten... Och på att det onekligen var ganska så synd om kaninen, som borde ligga hemma och sova i lugn och ro, inte hänga på Max med en packad snubbe om försökte mata den med vin (för det gjorde han - och ropade att kaninen var en riktig suput...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0