Slapp mage!

Det här är ju hemskt! Har suttit stilla i 1 1/2 vecka och känner mig som en...ja, jag vet inte riktigt, urvriden trasa?! Känns som om jag inte har någon kondis alls, som om jag bara sväller! Foten är bättre nu och jag kan till och med gå ut och gå utan problem - korta sträckor visserligen (jag glömmer inte den syrliga sjuksköterskan!).

Men jag känner mig alldeles slapp i kroppen, magen känns som jello, kläderna känns inte bekväma - de är bara för tajta! Sockersuget är tillbaka med förnyad styrka och det känns som om jag har lagt på mig en fem-sex kilo sen Tjejmilen (vilket jag vägrar att tro att jag kan ha gjort!)! Och det känns hemskt! Något måste göras! Jag fattar inte, hur kan det bli en sådan helomvändning på mindre än två veckor?!?! Kan någon förklara, please!


Gud, mina nojjor frodas som bara den!

Tjatig är jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0