Torsdagsfull på bag-in-box!

Skulle dricka lite vin ihop med en väninna. Nu, när vi är färdiga, så kom vi fram till att vi delat på en bag-in-box rakt av. Det är 3 liter i en bag-in-box.... Det känns inte helt bekvämt, att vi utan problem drukit en bag-in-box en vanlig torsdagskväll. Det är ganska så mycket. Faktiskt.

Jag undrar verkligen hur jag kommer att må i morgon bitti, då halva den där bag-in-boxen kommer att träffa mig med full kraft i huvudet.... Tur att jag bara skall cykla i morgon! Visserligen ta emot en hemtenta och diskutera samt skriva den,men samtidigt...jag brukar ha full panik när jag får hemtentor. Från och med ett par dagar innan den lämnas ut till samma dag som den skall lämnas in - den här gången kommer jag inte orka ha panik specielt länge, det kanske kommer att göra att jag får ett bättre resultat än vanligt, vad vet jag?! *dricker Resorb för att shapa upp till pluggmötet i morgonbitti*

Måste erkänna att ajg gav upp lite sen den där helt katastrofala redovisningen i dag - varför sörja, lika bra att supa till det på en gång...?! Inte sant..?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0