Uppsvullen och rund!

Min mage ser ut som om det har vuxit till dubbel storlek under natten. Den är lite ballong liknande och svullen. Vad har jag gjort för att orsaka det här tillståndet, tänkte jag när jag vaknade i morse. En snabb genomgång av vad jag åt i går borde ge mig ett korrket svar... En halv pizza till lunch, pasta och en underbar sakaldjurssås till middag och en rjäl Quarterpounder cheese, en stor pommes och ostdipp mitt i natten...

 Min mage har all rätt i världen att se svullen och missbelåten ut! Absolut! Men hur fasiken skall jag krångla ner mig i mina jeans?!? Jag kommer fasiken inte kunna komma i dem!! Får glida runt i mjukisbyxor hela dagen!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

ooh, det är jobbigt med jeans som stramar. Ibland när jag har kjol händer det också och då åker kjolen upp under bysten så jag ser ut som en bondmora på 1800 talet.

2006-09-09 @ 22:47:03
URL: http://www.linneazerpe.blogg.se
Postat av: Lilla Spöket

Jag kom ner i jeansen till slut, men ajg kände mig som en stoppad korv! Ytterst obehaglig upplevelse - måste sluta äta mat mitt i natten!

2006-09-10 @ 02:16:59
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0