Tillbaka!

Nu är jag tillbaka, i en ny och förbättrad version!!

Har shoppat som ett djur, festat samt ätit sjuka mängder av extremt god mat! (och ja, jeansen sitter tajtare än någonsin - men det var det vääääärt!!) ...nästan så att jag skulle behöva en semester och lite avgiftning - varken sprit, fett eller shopping på ett bra tag! ;=)

När jag kom hem var i alla fall mina olika mailboxar överfulla. Många med en massa skit, men även en hel del viktiga saker. Bland annat så fick jag VG på min senaste kurs (yyyaaaayyyy-jag håller på att förvandlas till ett VG-barn sent omsider!) och jag fick avslag från det sommarjobb som jag sökt och verkligenverkligenverkligen ville ha...;=( Kände mig helt värdelös och nere när jag läste det.  Känslan sitter fortfarande kvar, men jag har repat lite mod i alla fall, det känns inte riktigt lika bittert längre!

Tur att man är en optimistisk groda, i grund och botten grön och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0