Anna Nicole, släng dig i väggen!

För nu har någon som jag kommer sörja ännu mer avlidit; Marianne Fredriksson! Jag hade en intensiv period när jag var yngre då jag läste allt jag kunde komma över av henne! Jag läste Evas bok, Kains Bok, Noreas saga, Simon och ekarna, Gåtan, Syndafloden, ...den som vandrar om natten...., Blindgång, Anna, Hanna och Johanna och Enligt Maria Magdalena. Jag ver helt tokig i henne! Hon var verkligen en författare som kunde rycka med sina läsare! Henne komemr jag att sakna...

...och anledningen att jag ber Anna Nicole slänga sig i väggen är att jag tyckte ganska så bra om henne också. Tragiskt liv, men hon verkade liksom vara en äkta överlevare, som visste hur hon skulle sälja sig själv för att komma vidare i sitt liv. Men sådana brukar liksom inte orka alltför länge....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0