BOKREA!!

Tjoho!!!
Bokrean har börjat i dag!!!
Jag träffade en kompis halv åtta i morse utanför Åhléns för att hinna med så mycket som möjligt! Det här är typ som julafton för mig.... Hann med både Åhléns, Akademibokhandeln och Celcius innan det var dags att kila i väg till min föreläsning! har bara gjort av med...*räknar*...bara liiite för mycket! Och jag har några böcker till som jag går och klurar på....

Men det var oroväckande lite folk i butikerna i morse, det brukar ju vara så mycket så att man får slåss.... Ut och KONSUMERA böcker med er, så att jag få behålla min minijulafton!

...men mina konsumtionsmönster har onekligen förändrats - för några år sedan var det högvis med romaner som bars hem - i år har det hittills (jag har inte hunnit med Adlibris rea ännu) bara blivit en, resten var fackböcker av olika slag....


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet, det är helt skumt. I år har jag bara köpt ordböcker och sånt boring som man behöver, nån kokbok o sånt. Men bara en enda deckare. Jag brukar läsa någon i månaden åtminståne! Är det ett tecken på att man blir gammal eller?

2007-02-28 @ 17:39:14
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0