CV-jakt och sommarjobb

Jag har sagt upp mig från mitt "vanliga" sommarjobb, som jag har haft i flera år. Det kändes befriande, för jag har känt ett tag att jag är färdig där. Har trivts oerhört bra, men måste gå vidare. Till saken hör att jag inte har fått något nytt jobb, utan sade upp mig och chansade på att jag skulle kunna skaffa det utan problem.

...och det kommer jag nog kunna göra. Till saken hör det att jag inte har speciellt mycket på mitt CV. Jag har jobbat på ganska så få ställen, så de som jag har som referenser är inte så många. Men  jag drar mig verkligen för att sätta mig och skriva ner alltihopa, men jag vet att det skulle ha gjorts för typ två veckor.... Och längre tiden går, desto mer stressad blir jag och desto mer drar jag mig för att slå mig ner och skriva skiten. för det är så det känns just nu. Skiten.....

Gud, jag kommer att bli arbetslös under sommaren, och det är jag verkligen livrädd för.....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, jag vet hur det är, brukar också skjuta på sånt till sista minuten... Har inte heller haft så många olika jobb men man kan ju också se det som en positiv sak att man stannat kvar länge på ett jobb och inte flackat från jobb till jobb. Då borde dom ju förstå att man inte är helt värdelös eftersom man fick stanna kvar på sitt förra jobb... Förstår du hur jag menar?
Lycka till, det går säkert jättebra! =)

2007-02-15 @ 10:28:16
URL: http://teaterapans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0