I Don't Need A Man!


Dagens låt är I Don't Need A Man med The Pussycat Dolls.




...nej, jag är inte arg på min kille på ngåot vis, jag bara behöver självförtorende-pepp just nu, så den här jämrans tentan går bra, så att jag tar mina poäng, får bra betyg, får ut min examen och får i toppjobb i Tokyo i höst....mer än så begär jag inte av livet under det här året.... *ehum* (jo, en hel del mer, det erkänner jag - och toppjobb i Tokyo? Men mina pissiga betyg?!)

Men det här är i alla fall en ultimat pepplåt och det behöver jag just nu! ...för det är bara jag som kan fixa min tenta, mina betyg och mitt kommande jobb, igen annan! 


Kommentarer
Postat av: sandra

grym låt :)
lycka till med allt

2007-02-19 @ 20:21:00
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0