Lady Lovely Locks and The Pixietails!

Mer nostalgi åt folket! Någon som minns Lady LovelyLocks? Jag och min kusin hade flera och dockorna och lekte intensivt med dem! Älskade dem och jag hade även den übertjusiga lila hästen - även dem med sjukt lång man som blev tovig efter ett tag..... Vi älskade dem verkligen, de där dockorna, serietidningarna och TV-serien....

lady1lady2

lady

Aaaahhhh, en äkta nostalgitripp! Gud, vad kul vi hade! Om jag inte minns fel hade jag själva Lady-dockan och Grevinnan Ravenvawe (stavas det så?) och min kusin hade den rödhåriga och prinsen, en av mina kopmisar hade den brunhåriga.... Jag måste nu ta den där trippen upp pdyå mina föräldrars vind för att kolla igenom alla mina leksaker, leta efter My Little Ponies, Barbies och Lady Lovely Locks! I alla fall för att se om jag minns allt rätt....


Kommentarer
Postat av: K

HUR I ALL VÄRLDEN FÅR DU FILMER ATT VISAS I DIN BLOGG ? :O otroligt tacksam för svar ..

2007-02-11 @ 02:01:51
URL: http://typewriter.blogg.se
Postat av: tina

hade lady lovely locks ballerina när jag var liten, verkligen en favorit leksak. var glad för dina dockor! jag tappade min och har letat efter en likadan i 17 år. nu hittade jag en helt ny ouppackad på en italiensk sida för samlar-leksaker. den kostade en halv förmögenhet. att få tag på dem på tradera är näst intill omöjligt, folk slåss om dem som galningar. men just den här "leksaken" är något speciellt. jag tror du förstår vad jag menar.

2008-01-23 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0