The Ark goes Melodifestival!

Så, i kväll, eller rättare sagt NU, är det andra heatet i Melodifestivalen. De sänds från Göteborg och jag skall strax bänka mig framför TV:n. Men jag måste bara uppmärksamma på en viktig detalj inför kvällen sändning. THE ARK är med!! Jag har älskat dem länge och sett dem live ett par gånger - de är helt underbara live. Jag minns säskilt en rökig, svettig klubb hösten 2000... Åh, det var kärlek, det!

Att de uppträder i samband med Melodifestivalen känns lite konstigt kanske, men... Det återstår att se, jag håller stenhårt på dem!!


The Ark!

Kommentarer
Postat av: Anna

De gick ju vidare till finalen med... =) Låten var för övrigt grym!

2007-02-10 @ 21:36:01
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0