Borta!

Jaha, så var snön borta igen. Det enda som lämnades kvar var ett mer eller mindre heltäckande istäcke som ligger över gångbanorna. Nice.
Jag kommer förmodligen att halka och slå ihjäl mig på väg till skolan - men även det är ju något att se fram emot, måste jag tillstå. Jag menar, det är klart att jag vill ha en chans att utvidga min blåmärkessamling från i lördags. Jag tycker liksom att det saknas något på de här kritvita spirorna! Det enda som finns där just nu är ett trevligt åderfärgat mönster....

Dagens i-landsproblem; jag måste verkligen ta och skaffa mig en ny väckarklocka. Eller i alla fall ett digitalt ägg-ur med timinställningar. Jag vaknar ju för fasiken inte! Oerhört frustrerande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0