Bra start på nya året...?!

Min förkylning utvecklades drastiskt under gårdagen - och slutade i att jag fick andningssvårigheter och blev oerhört matt. Vilket i sin tur resulterade i att jag verkligen ville sova, men inte alls kunde, eftersom jag inte kunde andas.... Detta resulterade i en oerhört lugn Nyårsafton för min del!

Så dagen har jag spenderat på närmaste öppna vårdcentral där de konstaterade att jag hade bronkit och lät mig andas in en massa skojig medicin. Jag blev alldeles darrig och kräktes när jag kom hem, men mår bättre nu, så det var det värt. Har dessuotm precis börjat på min antibiotikakur, så det känns lite bättre nu. Vilket det måste bli, för jag skall tillbringa två dygn framför datorn nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0