Ibland är jag smart!

...typ i går! Det var ett underbart ögonblick på föreläsningen i går. Jag förstod. Jag förstod i princip allt som sades och jag kände mig verkligen som det geni som jag faktiskt är! *oblyg* ...för alla de andra tyckte att det var väldigt komplicerat!!

...nu var det ju så att föreläsningen var fokuserad på saker som jag använt mig av i tidigare uppsatser som jag skrivit, därför hade jag ett rejält försprång! Och jag kom till insikten; det måste vara så HÄR det känns om man läser allt inför varje föreläsning!! För det var det lääänge sedan jag slutade göra, vilket inte alls är bra, det borde jag göra oftare.... Speciellt nu när det börjar närma sig examen.... Jag har haft perioder då jag har läst på ordentligt inför varje seminarium, oh oj, vad smart jag har känt mig då...Varför slutade jag någonsin med det?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Precis så känner jag nu med den boken vi ska läsa till på måndag, alla klagar på att den är så svår, men det är ju så logiskt alltihop. ärligt talat begriper jag inte att de andra inte tycker det är logiskt, men men, vid såna tillfällen är det väl bara att tacka sin lyckliga stjärna i guess =) Hoppas det går bra med "pluggandet" idag nu då =) Hehe

2007-01-26 @ 15:46:29
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0