Mina tankar...

...kring att jag borde ta det lungt och tänka på att jag har varit konvalecent en tid försvann helt i går. De hade behövts, kan jag säga.... För jag blev jättefull och aknade vid åtta i morse i min säng och hade inte en aning om hur jag kommit hem. Min ena fot är dessutom uppsvullen, så jag har lite problem att gå.... Fick ringa runt till mina kompisar för att få reda på hur jag hade kommit hem. Sedan har jag spytt i dag. I omgångar. Och så haltar jag, för jag halkade tydligen omkull i går. Jag hade jäkligt kul, men usch vad patetisk jag känner mig i dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha... Precis en sådan fredag hade jag usch... fast jag mindes vad jag gjorde, och det är nog värre får jag lov o erkänna..=P Hoppas det går bra med foten nu iallafalla bland alla andra krämpor =) kramen

2007-01-14 @ 21:31:23
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0