Sexblogg!

Dagen har varit sådär, det dunkar i foten och jag har spytt som en katt. Har pratat med fyra av de andra fem tjejerna som var med - ALLA gjorde något galet under gårkvällen, alternativt mår extremt pissigt i dag. Skönt att veta att amn inte är ensam!

Så jag har inte varit så pigg i dag, får jag erkänna. Lätt frånvarande, till och med. Så surfade jag in på en för mig tidigare okänd blogg, I'm ugly but I've got a blog. Håller faktiskt på att garva ihjäl mig! Skrattar så tårarna nästan rinner. Jag är sjukt trött och har ingen som helst politisk korrekthet i mig, samt måste gå upp sjukt tidigt i morgon, så jag skrattar så att jag ligger över skrivbordet. Den är full av fördomar och liknande, men de formuleringarna.....Gud, de formuleringarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0