Svacka!

Det snöade i går. Fantastiskt vackert, men stooora blöta flingor som antingen hamnade i ögonen eller i nacken. Fick hänga jackan i badrummet när jag kom hem, det bara rann snöslask om mig. Fint men blött.

Har inte gått utanför dörren i dag, fastän jag vet att jag måste. Det är en massa saker som jag måste, som jag faktiskt inte har lust med. Inte alls. Jag vill stanna här och stirra in i väggen. Har egentligen massor att göra - skulle behöva dammsuga, tvätta golven, tvätta lakan, förbereda inför mina superviktiga lektioner på måndag och tisdag, som är avgörande för om jag får läsa det jag måste nu till våren. annars så får jag söka jobb och slita bäver i ett år med annat....*fasar*

...men det enda jag vill är att stirra in i väggen och inte göra något alls. Jag är i "in between courses"-mood och det är jäkligt svårt att skaka av mig. Så är det alltid. Mellan kurser och när det är pissigt väder. Det droppar ute och ser blött ut. Jag måste gå ut snart, behöver köpa mat. Men jag är inte hungrig, så varför skall jag göra det?

Skall ut och fira en väns examen i kväll. Kan vi inte ligga och stirra i väggen ihop? Det vore något....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Känner igen det där. Ibland har man helt enkelt för mycket att göra så då orkar man inte göra någonting. Har också en sån period nu, är i slutet av en kurs men vill bara vara klar med den och börja på den nya... Och vädret är pissigt här med...
Men "efter regn kommer solsken..." =)

2007-01-13 @ 19:24:47
URL: http://teaterapans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0