Slö!

Jag är oerhört slö för tillfället. Det där med att man verkligen märker en förändring i ens energiflöde när man börjar jobba heltid stämmer verkligen. Fy fasiken!
Jag gör inget som på minst lilla sätt kan var lite jobbigt just nu, trots att jag så sent som för några veckor sedan satte ihop en ordenlig lista över saker som jag vill ha gjort under juni månad. *lalala*

Jag svarar inte på mail, knappt ens på SMS, bloggar inte, har inte igång MSN, Facebook eller Myspace längtre än nödvändigt. Dessutom så ringer jag knappt folk just nu. Jag är bara så jäklans trött!

*muttrar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

"...men vad är det då
som gör mig så djävla slö
jag bara lägger mig soffan och väntar på att dö..."
(De lyckliga kompisarna)

2007-06-26 @ 14:28:44
Postat av: Gloom

Asså det var änna jag ovan där^^

2007-06-26 @ 14:29:23
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0