Solen och fotbollsfiaskot!

I dag har jag ägnat mig åt en av mina favorithobbies - att lata mig! Jag gjorde det dessutom i kombination med att vara ute i solen, vilket förmodligen kommer att resultera i att jag kommer att vara läckert räkfärgad i morgon! Ååååh, det är sååå sexigt med rosa, svedda flickor! Fast jag blev tvingad att smörja in mig lite, så förmodligen kommer allt att gå hyffsat bra den här gången!

...för övrigt så har jag ångest med den danska 29-åringen som sabbade matchen i går, fy satan vilken bakfylleångest! Jag tycker riktigt, riktigt synd om honom. Märkt för livet för att man klämt i sig 15-20 öl. Fast bara det i sig är ju värt att uppmärksammas. Jag menar, det faktum at than ens kunde gå är ju....onekligen intressant! Jag skulle simma i mina egna spyor om jag hade druckit så mycket. Han kunde både klättra, slåss och springa. Fascinerande!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja jag va inne på steveandbarrys.com så där kanske det går:)

2007-06-04 @ 10:40:53
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0