Trött!

Det är något fel på mig! Jag är trött, trött, trött! Hela tiden! Utom när jag vaknar extermt tidigt om morgonarna och vägrar kliva upp för att det är för tidigt (jag kanske borde ta mig i kragen och faktiskt gå upp då...? Hmmm, det skulle kunna vara ett alternativ...) och vänder på mig, somnar om och sover till halv elva och får ångest av det istället för att njuta...*suckar*

Jaja. I kväll har jag i alla fall varit trött och jag är glad att den planerade utgången inte blev av. Delvis för att det ju gick käpprätt åt helvete sist jag var ute, delvis för att jag är så....trött....*gäspar*

God Natt!!

ps.
Det är 1:a juni i dag. Det betyder i princip att det är sommar nu, inte sant?




Kommentarer
Postat av: J.of.S

sommar, det kan du ta och skriva upp att det är! hmm bara det slutar regna

2007-06-01 @ 23:18:32
URL: http://jakeofsweden.blogg.se
Postat av: Anna!

Ja men eller hur... Vi bodde ihop 4 bästa vänner när vi pluggade i Spanien, funkade precis hur bra som helst!! =) Och ja jag har börjat kolla runt, är ju ett tag kvar, men lite framförhållning måste man ha!!! Hihi, jag är så sugen på detta att jag dör!
Och goding, kommentaren med naglarna är ju för bäst alltså!! *klappar händerna av förtjusning!*
Ps. Rent brutalt började jag räkna det till sommar i april när solen sken så gött.... Sedan att jag blev gruvligt besviken är ju en annan femma! Men jag satsar på att försöka få Medelhavet att flytta hit istället o ta med sitt klimat! är du med mig?

2007-06-02 @ 00:47:12
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0