*förvirrad*

Jag har upptäckt att jag itne riktigt har koll på alla nya funktioner i bloggen. Särskilt tydligt blev det i går - när jag upptäckte att ett inlägg som jag skrev i torsdags inte hade publicerats - och när jag publicerade dt så lade det sig som det senaste - så det liksom blev lite omvänd ordning....

Annars så ser den fortfarande konstig ut, men jag har kontaktat supporeten, så jag sätter hela mitt förtroende till dem! Det fixar sig nog till lsut!

Utgången i går blev i alla fall lyckad - det här är första gången jag släpat med mig McDonalds-mat hem, så det var ju något nydanande... Om det är något positivt är väl lite mer tveksamt, men gott var det!

Skall ut igen i kväll, först på middag och sedan blir det nog någon studentnation.  *tjooo-hoooo*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0