M by Madonna for HM!

Läste en artikeln någon gång i januari och HMs nya Madonna-kollektion, som släpps 22 mars. Skribenten tyckte att den till stor del var tråååååkig och inte alls flashigt-Madonnasktigt. Okej, den var kanske lite stram, men jag gillar den verkligen! Hade jag haft råd så hade jag köpte flera av plaggen som finns i den, men eftersom jag inte har det så får jag koncentrera mig på ett. Den här VILL jag ha......!!! Så fin, och jag tror att jag skulle trivas i den! *vässar klorna inför 22/3*

M by Madonna for HM

Kommentarer
Postat av: Anna

Den är sjukt läcker... Har faktiskt haft mina ögon på den jag med =)

2007-03-13 @ 16:31:56
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0