Melodifestivalen och The Ark!

Jag har inte alls skrivit lika mycket om Melodifestivalen som jag gjorde förra året. Inte för att jag på något sätt är mindre intresserad i år (okej, jag såg inte den första omgången, men det gjorde jag inte förra året heller...), men det har bara inte blivit av. ...och till råga på allt så verkar det som om jag inte kommer att ha möjligheten att se finalen på lördag! Vilket egentligen är helt otänkbart, men nu är det som så och det är inget att göra åt saken....

Mina absoluta favoriter är i alla fall självklart The Ark, men även Sarah Dawn Finer (trots allt snack om att det skulle vara en kopia av en äldre låt, men jag har inte hört den, så det vet jag inget om) och Sonja Aldén - för att deras röster och personligheter tar över scenen och jag får ståpäls i nacken!! ...och lite Sanna Neilsen, hon har en fantastisk röst!

Men jag har en känsla av att Idol-sebastian eller Idol-Måns kommer att ta hem det.....

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0