Uuuuutgång!

Håller på och fixar mig inför kvällen, det är utgång och 90-talsmusik som gäller i kväll! det skall bli riktigt kul, även om jag ble vlite överrasskad i går... var och tränade med X, som helt plötsligt utbrast att 'GUD, vad kul det skall bli att gå ut med dig, Y och Z i moegon'.. Jag och Y hade pratat om att hitta på något i kväll, eventuellt gå ut, men vi hade även sagt att det var 50-50, att vi kanske skulle stanna hemma och planera en resa som vi skall göra under våren, så jag blev minst sagt förvånad och svarade spontant 'men JAG skall inte ut i morgon!'.

Meeeen jag ändrade mig, nu är jag pepp, dunkar 90-tals disco och njuter av dagen!
...men det får definitivt inte bli för mycket i kväll - jag skall nämligen på ett jätteviktigt möte i morgon eftermiddag - och det är otänkbart att jag kommer dit bakis. Och jag som har blivit så dålig de senaste gångerna som jag festat.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0