Värk....

Jag var ju så glad i måndags, när jag var ute och prang, och klarade heeela rundan utan problem! Lycklig!
I går morse vaknade jag med lite ansträngningar och kände mig ruggig hela dagen. I dag har det vidareutvecklats till värk i hela kroppen, tunnelseende, ömhet i öronen samt en skitstel nacke. Jag håller definitivt på att bli sjuk. Ordentligt sjuk. Fa-an!

Har precis kokat vatten och hällt upp i en PET-flaska (ja, självklart spillde jag och brände mig på handen...), som jag har lagt i sängen. Den skall vara varm och skön när jag lägger mig om en liten stund. Jag skulle gärna haft en vetekudde just nu, som skulle värma min stela nacke... Känner mig lite som en pensionär i dag.... Dessutom var jag tvungen att springa till bussen när jag skulle hem, och då rosslade dt bra i bröstet. Jag har proppat mig full med alvedon och plockat fram astmamedicinen. Jag har INTE tid att vara sjuk! INTE!

Egentligen så borde jag väl ha stannan hemma i sängen i dag, men jag jobbade, hade ett viktigt möte samt träffade en tjejkompis som tillfälligt var i stan - som jag inte träffat på nästan fem år.... Likadant är det i morgon.....och på fredag. Och under helgen. Och hela nästa vecka. Och jag misstänker att det kommer att förbli så resten av terminen....*suckar*

Jag kan planera in en vecka i mitten av juni, då kan jag vara sjuk! Är kroppen nöjd nu?!

(jaja, jag vet, det är stress, stress och dålig kosthållning...*suckar*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0