I'm ugly but I've got a blog!

Ett tips till alla som känner att de behöver lite ironisk, cynisk och sexfixerad underhållning (jag erkänner, jag behöver det ganska så ofta faktiskt!), besök bloggen I'm Ugly bu I've got a Blog, jag kan inte rå för det, jag bara älskar porrfixerade Beta och hans sjuka humor! Sedan skriver han om sex också, jag erkänner, det är även ett av mina fritidsintressen.... Även om han är elak och krass så är det minst lika ofta mänskligt, vilket är en del av hans styrka.  Så ta er tid att kila in dit, jag lovar att ni blir upprörda över något i alla fall och då är ju dagen räddad!




Kommentarer
Postat av: Beta

Man tackar hjärtligast för berömmet.

2007-05-20 @ 22:42:33
URL: http://imuglybutivegotablog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0