Is the world still spinning around?

Ni vet när man är berusad och ligger i sängen/på golvet/övrig valfri yta, så snurrar hela världen. Har någon varit med om det någon gång? Att hela världen har fått spinn inför ens ögon? Mig har det hänt ett antal gånger och det har aldrig känns speciellt konstig, jag har ju varit ganska så full.

Men i går var det faktiskt läskigt. Jag satt i en datasal i skolan på eftermiddagen när hela världen helt plötsligt började spinna runt mig. Först så skakade jag lite på mig och försökte fokusera. Det försvann en kort stund och sedan kom det tillbaka. Då drack jag lite vatten och samma sak hände igen. Tillslut drog jag upp mina middagsmackor och åt dem och då försvann det. Så jäklans läbbigt!

Och jag som hade sovit ordentligt på natten och ätit både frukost och lunch....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0