Jag sneglar på Lindsay Lohan!

Jag har egentligen aldrig brytt mig speciellt mycket om Lindsay Lohan. Visst, jag gillade henne i Mean Girls (ja, jag har en svag punkt för chick-flicks) och när jag var yngre gillade jag Föräldrafällan. Men inte speciellt mycket mer än så. De senaste åren så har det skvallrats enormt mycket om henne. Fester, rehab, bråk och gud vet vad. Inte mycket som jag brydde mig om alls faktiskt.  Men när jag så den här bilden av henne så kan jag inte låta bli att tycka att hon ser jäkligt fräch ut på den. OCH...så vill jag ha den där magen och den där bikinin!

image83

Det är nog magen och bikinin som gör hela bilden! För bikinin är så jäklans snygg!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Aaa, hon har verkligen snygg bikini OCH kropp, haha

2007-05-06 @ 21:13:18
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Johanna

jättefin bild!

2007-05-06 @ 23:14:30
URL: http://johjaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0