Naruto Shippuuden 014!

Såg det senaste avsnittet av Naruto Shippuuden, nr 014, i dag. Alla som sett programmet vet kanske att precis efter signaturvideon (för övrigt älskar jag den som är just nu!!) och alla introtexterna så brukar det komma ett meddelande från teckanarstudion. Lite olika saker, oftast ganska så roliga. Men ibland fattar jag verkligen inte. Som nu i 014.

Det stod nämligen "Itachi has no penis". Är det någon som vet bakgrunden till det?! Dessutom så trodde jag att japansk TV var ganska så konservativ, får de verklgien skriva så? Alltså, missförstå mig, jag är väldigt förtjust i yaoi och skulle inte ha så mycket emot att det blev mer sådant i showen (ja, det finns hur mycket under ytan, oftast lite halvperverst och ganska oväntat - me like ;=)), men räknas inte Naruto som typ lite av en barnshow i Japan? Visserligen en ganska så blodig sådan, men något åt det hålelt i alla fall. Jaja, det skall i alla fall bli intressant vad som står där nästa vecka - som en reaktion på gårdagens show!

image110

Kommentarer
Postat av: pelle

Trist på filmen. Och trist att höra om dina uppsatsbesvär. Känns nästan pinsamt att jag gnäller om en ynka b-uppsats när du verkar ha ett examensarbete. Nåväl, ingen tid att försitta! Även om det är det jag gör mestadels just nu....

2007-05-19 @ 18:57:46
URL: http://flogstafinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0