Prom Queen Johnny Vera!

När jag gick ut gymnasiet så blev jag Balens Drottning. Jag hade inte ens tänkt på att det skulle kunna hända, så jag befann mig inte ens i samma sal när det utannonserdes. Det gjorde mig i alla fall väldigt glad och överrasskad! (jag hade det gamla flimcitatet " The winner?! The winner goes home and fucks the prom queen" (någon som kan lokalisera film? ;=) i bakhuvudet i flera veckor efteråt och det var en fantastisk känsla!).

Därför fick jag tårar i ögonen när jag läste om Johnny Vera i Fresno, USA, som blev vald till Prom Queen! Så underbart! Den ultimata acceptansen! Hela beskrivningen av hur populär och omtyckt på sin skola fick mig att bli varm i hjärtat! Det finns hopp om mänskligheten! Jag önskar att transsexuella hade det lika lätt här i Sverige där vi anser oss vara såååå accepterande....

image96




Kommentarer
Postat av: Nadja

Fan vad kul:D

2007-05-15 @ 13:58:44
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Vem var vinnaren på er bal?

Sean Connery säger så (the winner goes home and fucks the prom queen) till Nicholas Cage i filmen the Rock. Då svarar Cage att "Paula was the prom queen" (Paula är givetvis Cages gravida flickvän)

Nu vet du det...

2007-05-16 @ 10:15:57
Postat av: Lilla Spöket

Jo, jag vet! Det var en av mina absoluta favoritfilmer när jag var yngre! ;=)Det jag undrade var mer om någon annan var lika nördig som jag och kände igen det!!

2007-05-16 @ 18:24:59
URL: http://www.lillaspoket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0