Sådärja!

Nu är det avslutat! Jag har inte lämnat in uppsatsen. Något som för tillfället känns som ett riktigt bra beslut. Faktiskt. Men folk slog bakut lite överallt, fräsandes olika saker till mig "Det ÄR mycket bättre än vad du tror", "Du har så låg självkänsla när det gäller sådan här, det ÄR bra" och inte minst "Du är för självkritiskt"! Allt detta från folk som inte har läst uppsatsen.

Men om man utger sig för att ha gjort en sak och det förväntas av uppsatsen att den skall innehålla den saken så blir folk onekligen rätt så besvikna om den faktiskt inte innehåller det den lovar att den skall innehålla, eller hur? Och det blir som att koka soppa på en spik att få in den just nu. Den skall i sådana fall vara inne om exakt trettio minuter.  Det blir onekligen lite tajt.

Jag kommer förmodligen att svära över den igen redan i morgon, men nu är det som det är. Jag komemr förmodligen bli pikad av min "det är bara att fokusera och göra det"-bror. Fine! Så jag får ut min examen fyra månader senare.  Jag kommer förmodligen att ha ångest över det i morgon, att jag inte chansade in den, men beslut fattat och det kändes bra när det var fattat.

Jag vet ju att grunden i den är jäkligt bra, så varför slänga bort det på att lämna in en halvtafflig kopia?

Jaja, nu skall jag sluta försöka övertala både er och mig att mina beslut är de bästa och hämta en damsugare - golvet är fullt av smulor från senaste veckans ångest-kakor. *klappar sig på magen*


Är det någon som har alla Naruto-filmerna hemma? Helt plötsligt har jag en massa tid över!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0