Villken vacker soluppgång....

...det var i morse! Det börjar bli dags att gå och lägga sig, men egentligen vill jag inte, jag vill fortsätta plugga, det strävar på rätt så bra just nu. Men eftersom jag har åtaganden i morgon(i dag, det är ju faktiskt torsdag nu, utan att jag märkte något!) eftermiddag/kväll så måste jag sova lite snart, eftersom jag måste sitta nästa natt också och två nätter på raken utan att sova.... det körde jag ju på en sväng i höstas och det...funkar sådär.... Brukar bli lite sjuk efteråt och eftersom det här bara är en råkopia (dvs. snart skall den färdiga versionen in) och jag har åtaganden hela helgen så vore det olämpligt att bli sjuk just nu. Jag har liksom inte riktigt tid. Inte alls tid, faktiskt....

Jaja, nu är det dags att sova! natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0