Bakfull som ett svin...

...har jag varit i dag. Har inte fått behålla någon mat och har mått allmänt för jävligt.

Jag som var duktig tjej i går och drack en massa vatten! Försökte hålla vartannat glas och fick en massa gliringar om att jag ubte "pallade trycket". Men det är det värt - mina minnesluckor som jag har haft under det här året har faktiskt skrämt skiten ur mig! Så jag drack vatten för fulla muggar och höll en lagom fyllenivå!

...men den där sista flaskan vin som vi korkade upp vid halv tre tiden kanske vi kunde ha lämnat ifred....*suckar* så jag har spytt som en gris! Det enda jag har fått behålla hittills är chokladsås, så det försöker jag få i mig så gott somd et går! Och så fantiserar jag om mat - måste och handla snart, men om inte mina fantasier slutar snart så komemr det att bli en sjukt dyr runda till ICA....

För tillfället vill jag ha; glass, ostkaka, ciabatta med brie och salami, Bärry körsbärsyoughurt, fylld pasta, köttbullar i brunsås, grönsakssoppa., mjölk, kakor...alltså, det går faktiskt inte! Inte med min ekonomi! Men jag har sådana cravings.....*suckar*




Kommentarer
Postat av: Björn

Känner igen mej i det där.. Min söndag var likadan.. Jävla liv man lever.

2007-10-08 @ 11:21:39
URL: http://jakeofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0